Najczęściej zadawane pytania.
Moja turbosprężarka ma duży luz na wirniku, czy mimo to da się ją zregenerować??
Tak, taka turbosprężarka nadaje się do regeneracji i możliwe, że konieczna będzie wymiana całego środka turbiny, czyli wałka, koła kompresji i zestawu naprawczego. Luz na wirniku powinien być jedynie ledwie wyczuwalny.
W mojej turbinie nie ma dużego luzu, ale łopatki koła kompresji są postrzępione - dlaczego?
Najprawdopodobniej na koło kompresji zassane zostało jakieś ciało obce z układu ssącego (dolotowego), np. zanieczyszczenia, piasek, etc. Po naprawie turbiny konieczne będzie wyczyszczenie układu ssącego, sprawdzenie przewodów pod względem szczelności oraz wymiana filtra powietrza.
Na aukcji znalazłem turbinę taką, jak potrzebuję. Jak przebiega transakcja?
W takiej sytuacji należy kliknąć „Kup teraz” i wybrać sposób płatności. Wysyłamy turbosprężarkę w ciągu 24h, a później Klient ma tydzień na odesłanie swojej starej turbiny jako zwrotu.
Na waszych aukcjach są różne turbosprężarki, jednak nie ma takiej, jak moja. Czy to znaczy, że nie możecie jej naprawić?
Gdy nie ma poszukiwanej turbiny wśród naszych aukcji Allegro, prosimy o emaila lub telefon z pytaniem o konkretną poszukiwaną turbosprężarkę. Pomocny będzie wówczas numer z tabliczki znamionowej na turbo.
Gdy jadę samochodem czasem zdarza się, że nagle auto przechodzi w tryb awaryjny, muszę wówczas zatrzymać samochód, zgasić silnik i dopiero po ponownym zapaleniu mogę jechać dalej. Czy ma to jakiś związek z turbo?
Tak, często powodem takiej sytuacji jest zacięta zmienna geometrii w turbosprężarce. Należy wtedy turbo wymontować i zanieść do warsztatu, by zmienna geometria została wyczyszczona z nagaru, który się zebrał i powoduje zacinanie jej pracy.